Assalamualaikum!Saya dah pindah blog.

Anda akan dibawa ke blog baru saya dalam masa 6 saat,atau anda boleh terus ke
http://myilham.com/blog
jemput datang ye^^.

15 April 2011

Blogspot Tak Boleh Akses

Akhir2 ini, saya tidak menulis sekerap dahulu. Kebetulan, bertembung dengan musim peperiksaan. Ada beberapa entri tertangguh , antaranya yang saya telah janjikan sebelum ini.

Semalam, blogspot tiba2 gagal diakses.

Semua web lain tidak menghadapi masalah untuk diakses. Hatta blog, masih boleh log in ke dashboard, dan masih boleh menulis entri ( seperti sekarang ). Tetapi tidak boleh view blog. Pendek kata, semua yang ada dot blogspot tak boleh diakses.

Saya mencuba semua browser yang ada. Termasuk Opera. Malangnya masalah yang sama tetap berlaku.







Saya memang kurang arif bab2 macam ni. Kalau tentang clear cache, cookies , reset kat internet option, semua saya dah buat. Reinstall browser pun dah, restart, unplug modem internet pun semua dah buat.

Anehnya, blogspot tetap gagal diakses. 

Mulanya, ingatkan blogspot yang bermasalah. Bila tanya kawan2, katanya boleh akses, tak ada masalah.

.
.
.






ada sesiapa yang boleh tolong?

3 comments:

SeRiKaNDi_uMaR93 April 15, 2011 at 8:46 PM  

ana dulu jadi camni, sebab virus menyerang.. jadi nak buka pun tak blh..

yang ni tak tahu le sbb apa :)

tanya orang pandai komputer...

Cikli April 15, 2011 at 9:38 PM  

saya dulu pernah sekali.
lama-lama baik sendiri.

tak dapat tolong, tak reti saya.

hafizquran April 19, 2011 at 4:55 AM  

srikandi_umar :

mungkin ada kaitan dgn modem yg ana pakai. alhamdulillah, tadi dah ok. harapnya xjadi lagi pasni..

Cikli :

ha'ah la, yang ni pun baik sendiri. probnye tetap xdapat dikenalpasti..:)

Archive Blog