Assalamualaikum!Saya dah pindah blog.

Anda akan dibawa ke blog baru saya dalam masa 6 saat,atau anda boleh terus ke
http://myilham.com/blog
jemput datang ye^^.

15 July 2009

Sahabat sendiri dibunuh : Syaitannya Hati ( RALAT )

Syukran banyak2 kepada anonymous atas pembetulan tersebut. Mungkin saya yang tersilap dalam pembacaan , namun hakikatnya kebanyakan portal berita melaporkan demikian dengan ayat2 yang seakan2 mengatakan arwah Juliana Mohd Fuzi dirogol.

Kadangkala media memainkan propaganda yang berlebihan sehingga menyebabkan pembaca keliru, bahkan sememangnya seringkali terkeliru. Banyak blog yang saya lawati menyatakan kekesalan terhadap laporan kebanyakan media utama yang dikatakan 'salah lapor' dan 'laporan tidak tepat'.

Begitu juga ramai rakan2 blogger bertukar2 kekeliruan sesama mereka samada jenayah rogol itu sebenarnya berlaku atau tidak. Jika salah lapor, bukankah akan memalukan arwah dan keluarganya? Harap media utama lebih berhati2 dalam menulis berita selepas ini.

Alhamdulillah, di sini saya link kan cerita sebenar samada arwah dirogol ataupun tidak. Semoga Allah tempatkan arwah di kalangan hamba2Nya yang soleh. Amin.

Sila baca : Di Sini

0 comments:

Archive Blog